Siedlisko przy Bukach

Marta Romanowska
ocena:    0 / 1

Opis gospodarstwa

Siedlisko przy Bukach jest rodzinnym gospodarstwem agroturystycznym, które założyliśmy z mężem 15 lat temu. Siedlisko zakupiliśmy ponad 20 lat temu i już po pierwszej wizycie w tym miejscu wiedzieliśmy, że to będzie nasz mały raj na ziemi. Początkowo miał być to weekendowy azyl, dzięki któremu mieliśmy zapomnieć o codziennym zgiełku miasta. I tak wspólnie z przyjaciółmi remontowaliśmy wiejski domek, spędzając tu każdą wolna chwilę. Mąż z kolegami zajmowali się pracami remontowymi, ja natomiast z przyjaciółkami królowałyśmy w kuchni i ogrodzie. Wieczorami zasiadaliśmy do wspólnego stołu i do późnych godzin nocnych opowiadaliśmy co danego dnia zostało zrobione, omawialiśmy nasze plany i pomysły na dalsze zagospodarowanie siedliska i oczywiście celebrowaliśmy wspólne chwile. Kiedy przyszło lato i córka miała wakacje, postanowiliśmy na 2 miesiące przenieść się tutaj i tak było przez kilka lat z rzędu. Pewnej zimy, mąż z córką wrócili z gospodarstwa z informacją, że przygarnęli pieska, który błąkał się po okolicy. I od tej pory codziennie trzeba było jechać do siedliska i nakarmić naszego pupila. Nie wiem czy można tak powiedzieć, ale staliśmy się uzależnieni od tego miejsca i w końcu stało się, podjęliśmy decyzję o przeprowadzce na wieś. Z czasem zaczęliśmy przyjmować pierwszych gości, następnie powiększaliśmy bazę noclegową i do dzisiaj razem z córką i zięciem chętnie przyjmujemy gości do naszego obiektu. Gospodarstwo zlokalizowane jest w sielskiej wsi Budy, tuż przy samym lesie, po którym to można spacerować długim godzinami. W pobliżu naszego siedliska znajduje się również jezioro Chojno z wyspą, z pięknie zagospodarowanym terenem, gdzie wydzielone jest miejsce na ognisko, specjalnie przystosowany dla wędkarzy pomost z zadaszeniem oraz wieża widokowa, z której można podziwiać malowniczy krajobraz naszego regionu.

Naszą ofertę kierujemy do:

• dla rodzin z dziećmi
  • dla seniorów
  • dla miłośników przyrody
  • dla aktywnych
  • grup towarzyskich (wędkarze, stowarzyszenia)
  • inne
  • firmy (imprezy integracyjne, konferencje, szkolenia itp.)
  • imprezy tematyczne

• poczta: 5 km
  • apteka: 5 km

Nagrody i wyróżnienia:

• Gospodarstwo agroturystyczne - I miejsce w kategorii w 2013 r.
  • Atrakcyjna kuchnia regionalna - I miejsce w kategorii w 2017 r.

Baza noclegowa

Do dyspozycji gości oddajemy: wiejski dom z w pełni wyposażoną kuchnią, starym zabytkowym piecem, w którym można piec chleb, na dole mieści się również jadalnia z piecem kaflowym, kredensem, dużym stołem oraz tapczanem, salon  kominkowy z telewizorem i kanapami, łazienka z prysznicem i pralką oraz korytarz. Na górze obiektu znajdują się dwie sypialnie, w każdej z nich łóżko małżeńskie i dwa łóżka pojedyncze. W osobnym obiekcie znajdują się dwa pokoje, w każdym z nich 3 łóżka pojedyncze, telewizor. Jeden pokój posiada taras z widokiem na staw i las. Do tych pokoi przynależy jedna łazienka z prysznicem oraz aneks kuchenny z lodówką, czajnikiem i mikrofalówką.

Gości zapraszamy od stycznia do grudnia

Liczba miejsc noclegowych: 16

Liczba łazienek dla turystów: 4

Ciepła woda dostępna przez całą dobę

Ilość pokoi do dyspozycji gości:

• 2-osobowe: 1
  • 3-osobowe: 2
  • 4-osobowe: 2
  • Liczba miejsc noclegowych w domku: 8
  • Cena za wynajęcie domku/dobę: 250
  • Możliwość wynajęcia całego domku

Atrakcje

Obszerny teren Siedliska przy Bukach umożliwia gościom aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Goście Siedliska mogą wspólnie z dziećmi grać w badmintona, piłkę, skakać na trampolinie, grać w piłkarzyki czy szachy wikingów.  W siedlisku mieści się również staw z małym pomostem, z którego można łowić ryby. Jest przygotowane miejsce na ognisko, taras gdzie można rozpalićy grilla i posiedzieć w rodzinnym gronie pod parasolem. Do dyspozycji gości są kije do nordic walking, rowery, leżaki, hamak, bujaczka oraz sala biesiadna, gdzie podczas deszczu można się schować i posiedzieć przy kubku herbaty grając w karty, państwa miasta czy planszówki. Ponadto na terenie gospodarstwa znajduje się Gościniec przy Jabłonce, który oferuje dla gości Siedliska śniadania, możliwość organizacji ogniska, grilla czy też imprezy okolicznościowej typu urodziny, chrzciny itp.

Oferta sportowo-rekreacyjna:

• Zamek Krzyżacki w Golubiu Dobrzyniu w odległości 27 km;
• Stok narciarski Kurza Góra w odległości 28 km;
• Kręgielnia, basen, Spa w Rypinie w odległości 30 km;
• Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, Toruń w odległości 58 km.

dodatkowe informacje

Doba hotelowa trwa od: 14:00 do 11:00

Istnieje możliwość odbioru z trasy/transportu gości

Cennik

Galeria

Opinie gości

2016-02-04
Spędziliśmy u Pani Ani Sylwestra, urocze towarzystwo, pyszne jadło, tylko rozgrzewać się trzeba było w tańcu, bo noc mroźna. Warunki do spania kameralne
Agro-turyści

2017-10-06
Wszystko super. Jedzenie rewelacja. Właściciele przesympatyczni
Kasia

2018-01-02
Pyszności na stole:zupa grzybowa i rosół,pstrąg wędzony,kaczka z modrą kapustą,kluski śląskie,pierogi z różnym nadzieniem,domowe wypieki,różnorodne sałatki...i krewetki na kolację sylwestrową.Sielskość i przemili gospodarze.Merci. Agata i Joachim
Agata i Joachim

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Projekt dofinansowano ze środków Unii Europejskiej, w ramach pomocy technicznej PROW 2014-2020, z Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich.
Materiał opracowany przez Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.